Welkom, Gast

We krijgen visite.
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: We krijgen visite.

We krijgen visite. 02 jan 2012 13:15 #1

• Ron
  • Afwezig
Op donderdag 26 januari komen de mannen van Modelspoorclub Alkmaar voor een tegenbezoek bij ons. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat er iets te zien is dus het zou erg leuk zijn als diverse mensen wat treinen meenemen en zorgen dat die om half 8 kunnen rijden. Misschien kunnen we in het N-hok wat modulestukjes neerzetten? Andere leuke ideetjes?

Ron

Re: We krijgen visite. 02 jan 2012 14:40 #2

Taurusfan schreef:
Op donderdag 26 januari komen de mannen van Modelspoorclub Alkmaar voor een tegenbezoek bij ons. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat er iets te zien is dus het zou erg leuk zijn als diverse mensen wat treinen meenemen en zorgen dat die om half 8 kunnen rijden. Misschien kunnen we in het N-hok wat modulestukjes neerzetten? Andere leuke ideetjes?

Ron

Zal ik wat trammetjes meenemen?

The Fonz

Re: We krijgen visite. 02 jan 2012 14:54 #3

• Spawn
  • Afwezig
Moet wel lukken kom ik ook wel langs met mijn treinen, zie daar wel welke erop gaan.

Re: We krijgen visite. 02 jan 2012 15:24 #4

Welk tijdperk / land / treintypes gaan we doen??

Re: We krijgen visite. 02 jan 2012 15:55 #5

Vincent schreef:
Welk tijdperk / land / treintypes gaan we doen??

Zou dat erg belangrijk zijn dan?

Als er toch maar wat rijdt. Gooien we dan ook Nederland open.
Groetjes Marco

Re: We krijgen visite. 02 jan 2012 16:19 #6

• Ron
  • Afwezig
Er zijn 2 opties, Zuid-chinees epoche 1 lijkt me wel eens leuk of we doen: was gefält ist erlaubt

The Fonz schreef:

Zal ik wat trammetjes meenemen?

Ik zeg: DOEN

Grijze Muis schreef:

. Gooien we dan ook Nederland open.

Ga nou niet gooien, gaat er nog meer stuk.

Ron
Laatst bewerkt: 02 jan 2012 16:27 Door Taurusfan.

Re: We krijgen visite. 02 jan 2012 19:14 #7

Hallo Fans,

Ik neem de 26e een paar goed rijdende trammetjes mee. Zo ook maar twee goed rijdende treinen; bv een hondekop of en stammetje blauwe ICplus rijtuigen met een Roco 1600 er voor. Rijdt altijd goed. Svp nog iemand voor de bediening voor, en laat deze dan ook een goed rijdende trein mee nemen. Geeft niet wat. En ik bemoei mij niet met de wisselstroom sectie. Dat zoekt de wisselstroom sectie maar uit.

Groetjes van The Fonz

Re: We krijgen visite. 03 jan 2012 17:04 #8

Misschien is inventariseren wie er allemaal komt want het zou natuurlijk wel leuk zijn als alle treinleden er zouden zijn dan.
Volgens mij moet er dan voldoende bedienend personeel zijn.
Misschien ook dan wel leuk om die video die Peter destijds gemaakt heeft van de modulebaan te draaien die avond.
Groetjes Marco

Re: We krijgen visite. 03 jan 2012 18:01 #9

Ik zal kijken of ik nog chinees heb epoche 1, maar denk het niet dus neem wel wat duits mee

Re: We krijgen visite. 03 jan 2012 18:24 #10

Als Nederland ook actief is, wordt er dan alleen met Nederlands spul gereden of geldt voor Nederland ook "was gefällt ist erlaubt?"
Groet,
Frans
---------------------------------------------------------------------------------------
Liever 1 trein op de baan dan 10 in de doos.

Re: We krijgen visite. 03 jan 2012 18:58 #11

Frans schreef:
Als Nederland ook actief is, wordt er dan alleen met Nederlands spul gereden of geldt voor Nederland ook "was gefällt ist erlaubt?"

Ik heb al eens vaker gezegd: "Het is toch allemaal maar spielerei", dus neem voor mijn part een IJslandse trein mee, als ie het maar op twee rail gelijkstroom doet!

The Fonz
Laatst bewerkt: 03 jan 2012 18:59 Door The Fonz.

Re: We krijgen visite. 03 jan 2012 18:59 #12

Lijkt me wel Frans. Al het rollend materieel is welkom. Ik zal ook wel het geijkte meenemen voor NL. Misschien dan ook wel leuk met die IRM camerakar.
Groetjes Marco

Re: We krijgen visite. 03 jan 2012 20:06 #13

Ik zal er zijn met wat goederentreinen als Marco de geijkte treinstellen meeneemt. Ik heb er wel zin in om een avondje te rijden, kan ik eens kijken of mijn 6400 van lilput het volhoudt na wat soldeerwerkzaamheden.
Groeten Ronald

Re: We krijgen visite. 03 jan 2012 20:22 #14

Ja sorry hoor maar ik heb nog niet zo veel voor NL. Trix Koploper olympische bla bla , IRM, enne Postkar met 3 rijtuigen. Evt Oranje TGV.
Dus dat was het wel.
Groetjes Marco

Re: We krijgen visite. 03 jan 2012 20:41 #15

Zal er namens beheer zijn, om voor de inwendige mens te zorgen.
Hoeven jullie je niet druk te maken over dit onderwerp en kunnen jullie verder met jullie Spielerij...

Jammer heb geen Zuid-chinese treinen wel Noord-Chinese maar die rijden de andere kant op, dus daar hebben we niets aan.

René
Bad as Hell, Hot as Fire
No Hill High Enough

Re: We krijgen visite. 03 jan 2012 21:25 #16

• Ron
  • Afwezig
Nou, dan moet het toch allemaal goed komen.

Laten we maar gewoon wass gefält ist erlaubt doen, ik heb wel een chinese loc maar die is in de werkplaats en anders moeten we nog links rijden ook.

Ron

Re: We krijgen visite. 04 jan 2012 10:42 #17

Met een beetje massel ben ik er ook En met nog meer masel breng ik wat Chinees mee, (wenn es erlaubt ist.)
Groet Hainz

Re: We krijgen visite. 04 jan 2012 13:30 #18

Hallo Fans.

Dit is chinees epoche I:

china.png

The Fonz

Re: We krijgen visite. 04 jan 2012 14:34 #19

Ik denk dat Heinz met Chinees epoche V (5) komt

Re: We krijgen visite. 08 jan 2012 23:43 #20

Misschien handig om weer eens wat poetstreinen door NL te sturen.
Hier en daar ligt er een boom op het spoor en de bewoners beginnen wat anarchistische trekjes te krijgen jegens het ontzag voor de infra.

Ik denk dat ik komende zaterdag wat rondjes ga rijden.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 1.54 seconden